sobota, 19 września 2015

#stop #utracie #włosów!

Witam wszystkich serdecznie:)

Przyszła pora na kolejny wpis i tym razem chciałabym poruszyć ważną kwestie dotyczącą wypadania włosów!
Problem ten dotyka wiele osób i w końcu przyszedł dzień, że przytrafiło się to i mnie(pierwszy raz w życiu, wcześniej nigdy nie miałam z tym problemu)!! Byłam przerażona ilością włosów w wannie po kąpieli, w trakcie czesania i w całym moim domu, wszędzie znajdowałam moje włosy, Na początku nic sobie z tego nie robiłam, ponieważ byłam świeżo po ciąży i wszyscy uważali to za normalne.
No ale... tygodnie za tygodniami mijały, miesiące za miesiącami leciały, włosy stawały się coraz cieńsze, a poprawa? ZEROWA! Postanowiłam wsiąść sprawy w swoje ręce, Poczytałam trochę i natknęłam się na firmę Seboradin!
Mój wybór padł na:

Inter Fragrances, Seboradin, Przeciw Wypadaniu Włosów, Lotion z wyciągiem z drzewa oliwnego i cytrusowego.



11276210_962548610475700_905697335_n.jpg
 
Cena to około 25 zł za 200 ml - dostępność w większości aptek.
Opis producenta:
Wskazania:
- okresowe i przewlekłe wypadanie i przerzedzanie się włosów,
- w leczeniu łysienia androgenowego,
- dla kobiet i mężczyzn.
Efekty:
- zahamowanie wypadania i przerzedzania się włosów,
- zwiększone zakotwiczenie cebulki włosa w skórze,
- przyspieszenie wzrostu włosów,
- pierwsze widoczne już po 2 tygodniach,
- wzmacnia i kondycjonuje włosy,
- poprawa mikrokrążenia i ukrwienia w skórze głowy,
- włosy są nawilżone i odżywione, a skóra dotleniona.
Aktywne składniki:
- lucerna,
- chmiel,
- wyciąg z drzewa cytrusowego,
- wyciąg z drzewa oliwnego,
- aminokwasowy kompleks witaminy H.

Sposób użycia:
Nanieść na skórę głowy i włosy (suche lub wilgotne), wmasować i ułożyć fryzurę. Nie spłukiwać. Do codziennego stosowania.
Nie obciąża włosów.
Zaleca się stosowanie z odpowiednio dobranymi preparatami Seboradin.

No i kilka słów odemnie:)
Używam lotionu od jakiegoś miesiąca, po każdym myciu spryskuje sobie skalp i wmasowuje w skórę głowy. Zabieg powtarzam przy wieczornej pielęgnacji. Nie stosuje go z innymi preparatami firmy Seboradin. Włosy myje jak zwykle, najczęściej szamponem Alterry, nakładam odżywkę do spłukiwania, aktualnie jest to Kallos Blueberry i po lekkim podeschnięciu włosów, przechodzę do spryskiwania. Rzeczywiście włosy po nim nie są obciążone, a umiejętnie zastosowany podnosi je u nasady. Fajna poręczna buteleczka z atomizerem. Aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna. Preparat uważam za średnio wydajny, na zdjęciu widać ile produktu zostało mi po 2x dziennej aplikacji przez miesiąc, ale cena też nie jest powalająca, więc myślę, iż można sobie raz na miesiąc pozwolić na taki wydatek. No dobrze przejdę w końcu do sedna sprawy.
Czy widzę jakieś efekty w kwestii wypadania włosów?
Szczerze mówiąc już po 2-3 dniach aplikacji efekt był diametralny!!!! Włosy wypadają mi teraz mieszcząc się w granicach normy. Często zdarza się, że podczas kąpieli nie znajduje nawet 1 włosa. Seboradin uratował je przed wypadaniem, i co najlepsze spowodował, że włoski zaczynają szybko odrastać. Moja fryzjerka zauważyła sporo krótkich i nowych kłaczków na mojej czuprynie, więc jestem prze szczęśliwa!! Mam zamiar kupić nowe opakowanie. Nie wiem jak włosy będą zachowywać się po odstawieniu lotionu, ale dam znać jak to sprawdzę.

A wy jak poradziłyście sobie z wypadaniem włosów?
Mój pierwszy strzał okazał się tym w dziesiątkę!! :)
Kocham moje nowe baby hair <3

Buziaki, do usłyszenia xoxo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz