piątek, 25 września 2015

#baskinkowe #love #h&m #fashion




Hej kochane :**


Czy są ze mną tutaj miłośniczki baskinek? Ja uwielbiam je kupować oraz zakładać na wszystkie okazje, od codziennych stylizacji do tych bardziej imprezowych. Moim zdaniem nadają się, aby założyć je w zwyczajny dzień do leginsów, jeansów, trampek czy balerinek, ale równie świetnie komponują się z prosta spódniczką i szpilkami.
Ostatnio dość dużą ilość bluzek z baskiną można znaleźć w h&m i ja swoje trzy nowości, które chcę Wam pokazać wyłowiłam tam:)


1.


Moja ulubiona bluzka z tych trzech propozycji ze skórzaną baskinką. Jest bardzo elegancka posiada złoty ekspres, który przechodzi przez całe plecy. Klasyczna, czarna bez wydziwień. Wystarczy do niej dobrać odpowiednie dodatki, przede wszystkim ładny naszyjnik i strój na piątkowy wieczór gotowy!
Koszt: 69 złotych.
Sklep: H&m jak wspominałam wyżej.

2.



Kolejną moją zdobyczą jest dziewczęca, kwiatowa bluzeczka. Uważam, że pasuje do wszystkiego. Zakładałam ją ze spódniczką w cieplejsze dni, ale z legginsami wyglądała równie dobrze.

Cena: 49 złotych.
Sklep: H&m - zamawiałam ją internetowo, ponieważ stacjonarnie nie mogłam znaleźć.


 3.


Ostatnią koszulką jaką kupiłam jest ta piękna urocza baskina w kolorze pudrowego różu. Uwielbiam serduszka, więc wpadła mi w oko:) Jest bardzo twarzowa. Pasuje do wszystkiego, szczególnie czarnych legginsów lub spodenek oraz balerinek.

Cena: 49 złotych.
Sklep: H&m, tak jak wyżej zamówiłam ja przez internet. Koszt wysyłki to jedyne 5,90 zł. Czekałam na paczke około tygodnia.


Razem z moim synkiem przesyłamy Wam buziaczki i zachęcamy do lajkowania mojego fp na facebook'u https://www.facebook.com/klasycznepiekno?fref=ts  :))))

2 komentarze:

  1. Ogólnie nie zwracałam nigdy uwagi na takie bluzeczki bo mam szerokie biodra ale sam sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Werka nie uważam, że masz szerokie bioderka:) Jak będziesz kiedyś na zakupach to przymierz czarną bluzeczkę z baskinką. Nie zdziwię się jak w pewnym stopniu zatuszuje biodra :D

      Usuń