środa, 23 września 2015

#partytime #happytime #fashion

Hejjj:**

Nie cały miesiąc temu byłam na 18nastce rodzinnej, moim planem były wielkie zakupy. Wypatrzyłam sobie prześliczną czarną tiulową spódnice, szpilki na paseczki, piękny łańcuszek itd. Niestety przed imprezą rozchorowałam się strasznie i nie miałam okazji wybrać się na zakupy. Jedynym wyjściem było wyszperanie czegoś z szafy! Na początku bez żadnej koncepcji podeszłam do tego sceptycznie, ale udało się znaleźć przyzwoite odzienie :D Dziewczyny! Jeżeli nie macie pomysłu w co się ubrać poszperajcie trochę w swoich garderobach, ja zapomniałam jakie skarby kryją się tam sprzed lat <3






suekinka1.jpg
sukienka2.png
Ostatecznie prezentowałam się tak:)

Sukienka- Lollipop :) https://www.facebook.com/Lollipop.butik?fref=ts około 89 zł, jeden z ostatnich zakupów wyprzedażowych.
Torebka- również Lollipop na pewno są jeszcze w sprzedaży, polecam gorąco. Cena około 189 zł.
Zegarek- Claire's, 89 zł.
Łańcuszek- New Look, 39 zł.
Buty- Bershka, około 239 zł i to właśnie moje wykopalisko, nie widziałam tych butów na oczy jakieś dwa lata, a miałam na nóżkach może 2 razy. Z tego co się domyślacie niedostępne w sprzedaży.

Uważam, że to bardzo delikatny i ładny strój na family party! <3
Napisałam ten wpis po to by zachęcić Was kochane do przetrzepania Waszych szaf i półeczek z butami, a na pewno znajdziecie tam wiele rzeczy o których zapomniałyście na śmierć :D

Zapraszam do like'owania https://www.facebook.com/klasycznepiekno
Znajdziecie tam informacje na temat nowych postów i zdjęcia, które nie pojawią się na blogu:)

Widzimy się nie długo!
Ściskam i całuje mocniutko <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz