środa, 10 lutego 2016

#ulubione #produkty #do #włosów #promocja

Witam wszystkich :)

Dzisiaj zupełnie przypadkiem przechodziłam obok Rossmanna i postanowiłam wejść po coś do 'picia' haha :) Okazuje się, że było to bardzo mądrą decyzja, ponieważ akurat na promocji znajdowały się dwa produkty do włosów, które UWIELBIAM i zużyłam już kilka opakowań. Rabat nadal trwa, dlatego napisałam szybki wpis, który być może zachęci Was do zakupu. Warto zainwestować w te kosmetyki w regularnej cenie, a co dopiero na promocji za śmieszne pieniądze.



1.Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych `Granat i aloes`


 Dostępność: Rosmmann
  Cena: 10 złotych, lecz aktualnie całe 5,99zł / 150ml
  Moja opinia
Uwielbiam firmę Alterra za produkcje naturalnych kosmetyków bez silikonów, sztucznych barwników oraz wszystkich tych nie potrzebnych składników. Informacje możemy przeczytać na odwrocie opakowania. Nakładam produkt na co najmniej 30 minut, a jeżeli mam więcej czasu to zostawiam na dłużej. Czasami dla spotęgowania efektu zakładam na głowę foliowy czepek, aby wszystkie składniki mogły dotrzeć jeszcze głębiej włosa. Konsystencja maski jest kremowa, zapach świeży. Wydajność produktu jest średnia, ale za taka cenę i tak jest bardzo przyzwoicie. Jeżeli chodzi o samo działanie Alterry to jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Po spłukaniu produktu włosy są nawilżone, lecz nie obciążone. Łatwiej się rozczesują oraz są bardziej sprężyste. Fajna wygładzająco-regenerująca maska za małe pieniądze:) Nie mam zamiaru się z nią pożegnać, polecam!

Kolejnym ciekawym produktem jest: 

2. Schwarzkopf, Gliss Kur Liquid Silk, Ekspresowa odżywka regeneracyjna z kompleksem keratyny


  
Dostępność: Rossmann oraz inne drogerie.


Cena: około 18 złotych, aktualnie w Rossmannie 9,99zł / 200ml 
Moja opinia:
Ulubiona odżywka bez spłukiwania! Za co kocham ten produkt? Łatwość aplikacji i wygodne opakowanie to jeden z plusów. Kolejnymi jest wydajność, ponieważ wystarczy nie wielka ilość produktu, aby spryskać całe włoski. Odżywka ma bardzo ładny zapach lekko i przyjemnie utrzymujący się dłuższy czas na głowie. Włosy rozczesują się po niej wspaniale i to jeden z największych plusów, które mnie do niej przekonują, ponieważ ja rozczesuje włosy na mokro i nie chciałabym ich uszkodzić szarpaniem. Sprawia, że włosy mniej się puszą oraz są bardziej wygładzone. Na moich włosach zdała egzamin, lecz pamiętajmy, że każdy włos jest inny. To co u mnie sprawdza się idealnie, nie musi Was zadowolić, ale myślę, że warto spróbować. Polecam szczególnie osobom, które mają problem z rozczesywaniem włosów po umyciu:)

Jeżeli ktoś z Was stosował te produkty to zapraszam do podzielenia się opinią w komentarzu.

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz