sobota, 3 października 2015

#my #new #baby #camera #sony #A5000

Witam Was kochane i kochani, jeżeli takowi tutaj trafiają:)

Dostałam w prezencie nowy sprzęcik, na który czekałam z niecierpliwością od kiedy zaczęłam pisać bloga, ponieważ wiadomo, że dobrej jakości zdjęcia ogląda się z większą przyjemnością. Aparat który posiadam od niedawna to Sony A5000, zapoznajemy się namiętnie od kiedy zagościł w moich rączkach i muszę Wam powiedzieć, że jak na ten moment jestem zadowolona z jakości zdjęć, ale przede wszystkim filmików! Tak, tak zaczną pojawiać się małe vlogi z moim udziałem, już od dawna chciałam zacząć nagrywać, ale kamerka internetowa i stary aparat nie spełniały moich oczekiwań:) W tym momencie już nic nie stoi na przeszkodzie.

Wygląd Sony A5000, jest w porządku. Ma wymienny obiektyw oraz lampę błyskową, która wyskakuje po naciśnięciu guzika. Jest dość małym aparatem. To co mnie do niego przekonało to ekranik LCD, który można ustawić do 'selfie'. Całkiem przyjemna funkcja przy nagrywaniu filmików:)

20150917_110358.jpg
20150917_110407.jpg
20150917_110417.jpg
20150917_110440.jpg
Jakość zdjęć będziecie mogli ocenić w najbliższym czasie. Jedynym minusem, który zauważyłam do tej pory jest dźwięk, gdy przybliżam obraz w trakcie filmiku, słychać to dość dosadnie na nagraniu, ale dla mnie nie jest to bardzo uciążliwe. To mój pierwszy lepszy sprzęt, jeżeli uznam, że potrzebuje czegoś profesjonalnego to rozejrzę się za lustrzanka. Jak na razie taki bezlusterkowiec do mojego amatorskiego użytku jest jak najbardziej odpowiedni :)


Ma ktoś z Was ten model aparatu i może o nim coś więcej powiedzieć?:)))Będę wdzięczna za opinie oraz jakieś sugestie co do ustawień obrazu, które spisują się lepiej, a które gorzej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz