sobota, 10 października 2015

#musisz #mieć #tej #jesieni :)

MUST HAVE :)

Przyszła do nas zimna jesień brrrr, więc pewnie każdy odświeża swoje szafy. Ja ze smutkiem żegnam moje kochane spodenki, koszuleczki i spódniczki :)
Pora wyciągnąć z końca półeczek swetry, spodnie i ciepłe skarpety. Sezon na kakao i film pod kocem uważam za otwarty!

Jedyną pocieszającą rzeczą w zmianie sezonu jest to, że trzeba zrobić zakupy i zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy. Ja muszę obkupić się od stóp do głów, ponieważ w tamtym roku w tym czasie chodziłam już ze sporym brzuszkiem i nie szalałam z shoppingiem :D

Przejdźmy do rzeczy :)
Tej jesieni nie przeżyłabym bez:
1. Frędzli <3 W moim przypadku jest to torebeczka i buty, ale zapewne jeszcze coś z frędzlami wpadnie mi w oko:)
2. Matowej pomadki! Polecam serdecznie pink plaid z firmy MAC, będzie ze mną bardzo często w te wietrzne dni.
3. Ciepłej czapki koniecznie z pomponem.
4. Skórzanej kurtki z futerkiem.
5. Kilku za dużych puchowych swetereków :)





Czapka- Sinsay 29 zł
Kurtka- C&A 199 zł
Torebka- Lollipop ul. Zachodnia Łódź 169 zł
Buty- CCC 119 zł
Pomadka- Mac 89 zł

To nie jedyne zakupy tego sezonu, jutro wybieram się do nowo otwartego centrum handlowego Sukcesja w Łodzi. Podzielę się swoimi znaleziskami z Wami :)

Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz