środa, 12 lipca 2017

Moja przygoda z Natural mojo :):*

Witam kochani 😗

Dawno mnie tutaj nie było, więc mamy sporo do nadrobienia. Jest wiele rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Testowałam ostatnio dużo nowości 🙂

Pierwszą rzeczą o jakiej chciałabym wspomnieć jest moja mala przygoda z natural mojo 🙂
Testuje dwa produkty. Jeden z nich to:
Pure Detox


Opis:

Produkt zapewni Ci siłę, której Twój organizm potrzebuje. Mieszankę True Beauty oferujemy w pakiecie ze słoiczkiem do koktajli, który może również posłużyć jako element dekoracji.

Dlaczego warto sięgnąć po Pure Detox ?

Jeśli chcesz oczyścić swój organizm ze szkodliwych substancji, Pure Detox to doskonały wybór. Zawarte w mieszance spirulina, nasiona babki płesznik czy mniszek lekarski wspomogą Twój układ trawienny. Wypróbuj 28-dniową kurację z produktem Pure Detox i poczuj różnicę.

Kolejnym produktem jest:
Fit Vanilla



Opis:
W naszej ofercie czas na coś zupełnie nowego. Mieszanka Fit Vanilla stworzona ze starannie wyselekcjonowanych składników. Teraz razem w zestawie z praktycznym shakerem białkowym.


Zastosowanie:
Spożywać najlepiej dwa razy dziennie. 5 łyżeczek produktu wsypać do 250ml mleka. Do zawartości dodać 1 łyżkę stołową oleju i wszystko dokładnie wymieszać. Nie należy przekraczać zalecanej dawki do spożycia w ciągu dnia. Trzeba pamiętać, że w ten sposób przyrządzony napój to uzupełnienie, a nie zamiennik zdrowej i zbilansowanej diety.



Moja opinia:

Produkty są godne polecenia. Dzięki Pure Detox oczyszczam organizm od środka, a co za tym idzie? Dużo lepsze samopoczucie i więcej energii.

Fit vanilla służy mi jako uzupełnienie codziennej diety. Zastępuje nią jeden posiłek dziennie. Szybko, prosto i bez żadnego problemu sporządzam koktajl w shakerze 🙂 super sprawa dla zabieganych ludzi jak ja 🙂 Zachęcam do zapoznania się z produktami ze strony www.naturalmojo.pl ! :)))




Pozdrawiam ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz