piątek, 27 maja 2016

#shorty #nowości #paseczki #dziury

Hej :*

Pod moją nieobecność zawitało u nas lato. Jeszcze nie kalendarzowe, ale ostatnie dni są piękne i słoneczne. Natchnęło mnie to do pokazania Wam kilku nowości w sam raz na tą pogodę. Oczywiście u mnie już królują krótkie spodenki oraz body na ramiączka, ale nie tylko :)
Do zakupu letnich rzeczy upodobałam sobie przeważnie Bershke. Jeżeli szukacie czegoś na sezon letni polecam zerknąć na nowa kolekcję.

1. Na pierwszy ogień idą jedne z moich ulubionych jeansowych spodenek :)
Świetnie komponują się ze sportowym obuwiem na dzień powszedni oraz eleganckimi szpilkami i czarnym body na wyjścia.


Spodenki- Bershka, 119 zł
Body- czarne i białe, Bershka, 39 zł

2. Kolejną nowością są białe spodenki, które tak jak poprzednie pasują do noszenia na co dzień, lecz równie dobrze wyglądają z elegantszymi dodatkami. Są bardzo wygodne oraz dopasowane. Wspaniale podkreślają opaleniznę :)




Spodenki- Bershka, 49 zł <3
Buty- CCC, 79 zł

3. Oczywiście nie mogłoby zabraknąć spodni z ogromnymi dziurami. Nie pamiętam już od kiedy co roku są niezastąpiony hitem. Kto nie ma niech żałuje! Nogi wyglądają w nich mega zgrabnie ;)


Spodnie- butik klik

4. Nie zapomniałam o kultowych tego sezonu ramiączkach do staniczków :) Polecam serdecznie jako urozmaicenie każdego stroju! W większości sklepów z bielizną możemy znaleźć różne ułożenia paseczków, więc nie będziemy się nudzić.

 

Paseczki- Sklep z bielizną, 21 zł
Czarna spódniczka- Terranova, 29 zł

Wybieram się na większe letnie zakupy, więc będę miała co Wam pokazywać:)
Miłego długiego weekendu kochani, widzimy sie nie długo:*


Buziaczki :)

2 komentarze:

  1. No no kolezanko. W kazdym stylu Tobie bosko. Ale jak dla mnie najlepiej spodenki krotkie. Przy Twoich zgabnych nogach to bosko.

    OdpowiedzUsuń