niedziela, 3 stycznia 2016

#imprezowe #inspiracje #fashion

Hejka kochane ;*

Wracam do Was po Nowym Roku Z podwójną siłą, milionem pomysłów i dużą motywacja:)
Święta oraz Sylwester jak co roku zleciały w mgnieniu oka... Nie ma co się przejmować w 2016 czeka na każdego z nas wiele wspaniałych chwil i super imprez :) Z racji tego chciałam Wam pokazać moją wigilijną kreacje na spotkanie rodzinne oraz sylwestrową bardziej z pazurem na wyjście ze znajomymi :) Może akurat rozglądacie się za czymś ciekawym i któryś strój Was zainspiruje:) W obydwóch wariantach miałam na sobie :

Czarną spódniczkę - H&M, którą uwielbiam kosztowała jedyne 49 złotych, a pasuje do wszystkiego!

1.




Koronkowa bluzka- H&M cena: 59 złotych
Spódniczka- H&M cena: 49 złotych
Łańcuszek- H&M cena: 39 złotych
Rajstopy- Gabriela cena: 25 złotych

2.




 Body- Tally Wejl, cena: 99 złotych
  Spódniczka- H&M, cena: 49 złotych
  Buty- Primark, cena: 12 funtów
  Rajstopy- Gabriela, cena: 25 złotych

Szczególnie zadowolona jestem z uniwersalnej spódniczki oraz czarnego body, które wygląda świetnie z elegancką spódniczka, ale także z jeansami lub szortami  :) 

Jak minęło Wam Święto Bożego Narodzenia oraz Sylwester? Wybieracie się na jakieś imprezy w najbliższym czasie? :) Może któraś część mojej garderoby wpadnie Wam w oko, 

 Buziaki :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz