czwartek, 3 grudnia 2015

#tyle #nowości #od #czego #zacząć?

Hej kochane:)

Znów mnie zabrało ;o tyle obowiązków, roczek mojego synka itd.
Musicie wybaczyć:) Jedynym plusem tego, że dawno mnie tutaj nie było jest fakt,
iż zebrało mi się wiele nowości, więc nie będę narzekała na brak tematów!
Oczywiście nie mogłam przegapić Rossmanowskich promocji -49% :) Zahaczyłam o każdy tydzień, w pierwszym tygodniu, kiedy były obniżki na produkty do ust zaopatrzyłam się w błyszczyki, później kupiłam jeden z moich ulubionych tuszów do rzęs oraz cienie, a na koniec korektor pod oczy oraz fluid, który już dawno chciałam przetestować, ale nie miałam okazji. Tak, więc jak widzicie kocham promocję -49%, a Wy skorzystałyście z tej obniżki? :)

Szczerze nie wiedziałam od czego zacząć, a więc postanowiłam, że tym razem dam Wam wybór i to WY wybierzecie produkt, którego napiszę rzetelną recenzję :)

Wybierajcie! Może wśród tych produktów znajduje się coś co chciałyście akurat nabyć, ale zastanawiałyście się nad jakością?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz