piątek, 8 kwietnia 2016

#promocje #rabaty #h&m #warto #korzystać

Hej wszystkim:)

Chciałabym Wam pokazać jakie perełki wyłowiłam ostatnio na promocji w H&m i zachęcić wszystkich do korzystania z takich rabatów(promki są zawsze na wszystkich działach - damskim, męskim, dziecięcym). Ja zaczynam coraz częściej wyłapywać takie przeceny. Można powiedzieć, że wkręciłam się w wyszukiwanie okazji :) Aktualnie na stronie internetowej H&m znajduje się informacja o promocjach -50% oraz -70%. Jeżeli trochę bardziej się w to wczytamy okazuje się, że H&m udostępniło też jednorazowy kod rabatowy 0309 na darmowa przesyłkę i dodatkowe -15% na całe zakupy. Sami sobie obliczcie ile pieniędzy możecie zaoszczędzić!

Mi osobiście udało się wyłowić dwie pary spodni, które świetnie leżą i jestem z nich bardzo zadowolona. Obydwie pary posiadają podwyższony stan i modny fason <3


 


Cena wyjściowa spodni to 99 złotych, aktualnie kosztują połowę ceny. Dodałam do tego kod rabatowy 0309, więc za dwie pary spodni zapłaciłam około 90 złotych :) Promocje można znaleźć, także w wielu innych sklepach. Biały top z pierwszego zdjęcia znalazłam w Bershce za całe 7,90 zł!
Oczywiście przeceny nie trwają cały rok i kupuje wiele rzeczy w regularnych cenach, ale jeżeli będę wiedziała o kolejnej świetnej okazji na pewno się z Wami podzielę. Pamiętajcie o kwietniowej promce w Rossmanie -49% na kolorówkę!

Korzystacie z przecen? :) Macie jakieś sprawdzone sklepy, gdzie można łapać okazje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz